Бутко, Н. В., Гугняк, В. Е. (2023) Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 242-244.
Text
zbirnik_mat-242-244.pdf Download (406kB) |
Резюме
Управління досвідом взаємодії споживача з компанією є важливим стратегічним завданням для сучасних підприємств, яке потребує формування певної стратегії, що дозволяє поліпшити враження споживача товарів та послуг на всіх етапах взаємодії з компанією.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Підприємство ; управління досвідом ; споживач ; компанія ; конкуренція ; ринок |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Лист 2024 11:24 |
Останні зміни: | 18 Лист 2024 11:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6698 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |