Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управління досвідом взаємодії споживача з компанією

Бутко, Н. В., Гугняк, В. Е. (2023) Управління досвідом взаємодії споживача з компанією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 242-244.

[img] Text
zbirnik_mat-242-244.pdf

Download (406kB)

Резюме

Управління досвідом взаємодії споживача з компанією є важливим стратегічним завданням для сучасних підприємств, яке потребує формування певної стратегії, що дозволяє поліпшити враження споживача товарів та послуг на всіх етапах взаємодії з компанією.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Підприємство ; управління досвідом ; споживач ; компанія ; конкуренція ; ринок
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Лист 2024 11:24
Останні зміни: 18 Лист 2024 11:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6698

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу