Бєльська, К. М., Бутко, Н. В. (2023) Комплекс маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 239-243.
Text
zbirnik_mat-239-241.pdf Download (507kB) |
Резюме
Маркетингові комунікації є невід'ємною частиною стратегії просування товарів та послуг підприємства. Основною метою їх використання є інформування споживачів, створення позитивного іміджу та досягнення економічного успіху. Кожен вид маркетингових комунікацій має свої цілі та призначення, і вони використовуються в залежності від потреб підприємства та його цільової аудиторії.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингові комунікації ; товари ; імідж ; економічний успіх |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 14:25 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 14:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6697 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |