Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Комплекс маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством

Бєльська, К. М., Бутко, Н. В. (2023) Комплекс маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 239-243.

[img] Text
zbirnik_mat-239-241.pdf

Download (507kB)

Резюме

Маркетингові комунікації є невід'ємною частиною стратегії просування товарів та послуг підприємства. Основною метою їх використання є інформування споживачів, створення позитивного іміджу та досягнення економічного успіху. Кожен вид маркетингових комунікацій має свої цілі та призначення, і вони використовуються в залежності від потреб підприємства та його цільової аудиторії.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетингові комунікації ; товари ; імідж ; економічний успіх
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лист 2024 14:25
Останні зміни: 15 Лист 2024 14:25
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6697

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу