Філіпов, Р. І., Руденко, М. В. (2023) Сучасні інструменти вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 215-218.
Text
zbirnik_mat-215-217.pdf Download (404kB) |
Резюме
Дослідивши сучасні інструменти вдосконалення маркетингової діяльності підприємства зауважимо, що вибір конкретних інструментів залежить від цілей підприємства, цільової аудиторії та бюджету. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства має велике значення для його успіху, забезпечує йому конкурентну перевагу, привертає нових клієнтів і задовольняє потреби існуючих.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингова діяльність ; підприємство ; цільова аудиторія ; бюджет |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 14:21 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 14:21 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6696 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |