Руденко, М. В., Гаряга, Л. О. (2023) Напрями застосування штучного інтелекту при аналізі поведінки споживачів. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 212-215.
Text
zbirnik_mat-212-215.pdf Download (575kB) |
Резюме
Проведений аналіз основних напрямків застосування штучного інтелекту при аналізі поведінки споживачів дозволяє стверджувати, що застосування ШІ дозволяє підприємствам підвищити ефективність маркетингових стратегій, зробити рекламу більш персоналізованою, полегшити обслуговування клієнтів, обробляти велику кількість даних про клієнтів з метою персоналізації, а також забезпечити прогнозування поведінки споживачів в майбутньому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | штучний інтелект ; ШІ ; реклама ; обслуговування клієнтів ; маркетингові стратегії ; персоналізація ; споживачі |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 14:15 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 14:15 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6695 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |