Мельниченко, О. О. (2023) Маркетингові інновації у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 209-212.
Text
zbirnik_mat-209-212.pdf Download (416kB) |
Резюме
У межах цієї статті було розглянуто такі засоби, як сенсорний маркетинг, використання месенджерів і соціальних мереж, віртуальна і доповнена реальність, штучний інтелект, дата-аналітика тощо. Безумовно, перелік не вичерпується представленими позиціями. Крім того, проведене дослідження дає змогу зробити кілька висновків щодо перспективних векторів розвитку інноваційного маркетингу: подальше зростання використання високих технологій; прагнення до підвищення лояльності клієнтів на основі інноваційних маркетингових підходів, таких як персоналізація та сегментація, що дасть змогу компаніям покращити зв'язок із клієнтами й підвищити рівень їхньої лояльності; збільшення прибутку підприємств, що перейшли на інноваційний маркетинг, завдяки оптимізації маркетингових затрат та збільшенню прибутку. Загалом же інноваційний маркетинг являє собою важливий інструмент для компаній, які хочуть бути конкурентоспроможними на ринку і досягти успіху в довгостроковій перспективі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | штучний інтелект ; маркетинг ; цифрові інструменти ; Інтернет ; Україна ; персоналізація ; сегментація ; конкурентоспроможність ; підприємство |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 13:54 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 13:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6694 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |