Шевченко, М. Є., Уманська, В. Г. (2023) Маркетингова стратегія промислових підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 184-187.
Text
zbirnik_mat-184-186.pdf Download (404kB) |
Резюме
Маркетингова стратегія є важливим інструментом, який допомагає промисловим підприємствам досягти успіху та стійкості на ринку. Вона вимагає систематичного підходу до аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, розробки продукції та послуг, що відповідають потребам клієнтів, а також вивчення конкурентного середовища. Успішна маркетингова стратегія передбачає не лише реакцію на поточні потреби ринку, але й врахування майбутніх тенденцій та можливостей. Вона має бути гнучкою і адаптивною, щоб підприємство могло ефективно відреагувати на зміни в середовищі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингова стратегія ; ринок ; клієнти ; товар ; підприємство |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 13:49 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 13:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6693 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |