Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетингова стратегія промислових підприємств

Шевченко, М. Є., Уманська, В. Г. (2023) Маркетингова стратегія промислових підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 184-187.

[img] Text
zbirnik_mat-184-186.pdf

Download (404kB)

Резюме

Маркетингова стратегія є важливим інструментом, який допомагає промисловим підприємствам досягти успіху та стійкості на ринку. Вона вимагає систематичного підходу до аналізу ринку, визначення цільової аудиторії, розробки продукції та послуг, що відповідають потребам клієнтів, а також вивчення конкурентного середовища. Успішна маркетингова стратегія передбачає не лише реакцію на поточні потреби ринку, але й врахування майбутніх тенденцій та можливостей. Вона має бути гнучкою і адаптивною, щоб підприємство могло ефективно відреагувати на зміни в середовищі.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетингова стратегія ; ринок ; клієнти ; товар ; підприємство
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лист 2024 13:49
Останні зміни: 15 Лист 2024 13:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6693

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу