Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування стратегії збуту підприємства

Рясіченко, Д. І., Руденко, В. М. (2023) Формування стратегії збуту підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 171-181.

[img] Text
zbirnik_mat-178-180.pdf

Download (426kB)

Резюме

Метою даної роботи є дослідження ефективності збутової політики, її впливу на діяльність підприємства, розроблення рекомендацій по покращенню системи збуту на підприємстві.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: збутова політика ; ринкова економіка ; стратегія ; конкурентна стратегія ; функціональна стратегія ; стратегія підприємства
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лист 2024 13:30
Останні зміни: 15 Лист 2024 13:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6691

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу