Рясіченко, Д. І., Руденко, В. М. (2023) Формування стратегії збуту підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 171-181.
Text
zbirnik_mat-178-180.pdf Download (426kB) |
Резюме
Метою даної роботи є дослідження ефективності збутової політики, її впливу на діяльність підприємства, розроблення рекомендацій по покращенню системи збуту на підприємстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | збутова політика ; ринкова економіка ; стратегія ; конкурентна стратегія ; функціональна стратегія ; стратегія підприємства |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Лист 2024 13:30 |
Останні зміни: | 15 Лист 2024 13:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6691 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |