Рябуха, О. О. (2023) Місце стратегічного маркетингу в управлінні організацією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 174-178.
|
Text
zbirnik_mat-174-178.pdf Download (500kB) |
Резюме
Маркетинг загалом, і особливо стратегічний зокрема, покликаний відігравати важливу роль у ринковій системі господарства не тільки у зв'язку з тим, що він забезпечує ефективне поєднання попиту та пропозиції, але й тому, що він запускає сприятливий цикл економічного розвитку – виявляє незадоволені потреби та розробляє відповідно адаптовані товари.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Стратегічне управління підприємством ; маркетинг ; ринкова економіка ; відповідно адаптовані товари |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 14 Лист 2024 14:58 |
| Останні зміни: | 14 Лист 2024 14:58 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6690 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




