Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Місце стратегічного маркетингу в управлінні організацією

Рябуха, О. О. (2023) Місце стратегічного маркетингу в управлінні організацією. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 174-178.

[img] Text
zbirnik_mat-174-178.pdf

Download (500kB)

Резюме

Маркетинг загалом, і особливо стратегічний зокрема, покликаний відігравати важливу роль у ринковій системі господарства не тільки у зв'язку з тим, що він забезпечує ефективне поєднання попиту та пропозиції, але й тому, що він запускає сприятливий цикл економічного розвитку – виявляє незадоволені потреби та розробляє відповідно адаптовані товари.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Стратегічне управління підприємством ; маркетинг ; ринкова економіка ; відповідно адаптовані товари
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 14:58
Останні зміни: 14 Лист 2024 14:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6690

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу