Яценко, О. В. (2023) Маркетингове планування як ключовий чинник конкуренто-спроможності. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 153-156.
Text
zbirnik_mat-153-156.pdf Download (538kB) |
Резюме
Вражаюче зростання індустрії сервісу, що спостерігалося в останні кілька десятиліть у всіх розвинених країнах, значною мірою стало результатом сприятливої економічної ситуації. Сьогодні конкуренція сильно зросла, і це зумовило необхідність більш аналітичного і стратегічного підходу, забезпечити який може тільки маркетингове планування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетингове середовище ; маркетингове планування ; підприємницька структура ; сфера послуг ; фірми-початківці |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 14:52 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 14:52 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6689 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |