Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетингове планування як ключовий чинник конкуренто-спроможності

Яценко, О. В. (2023) Маркетингове планування як ключовий чинник конкуренто-спроможності. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 153-156.

[img] Text
zbirnik_mat-153-156.pdf

Download (538kB)

Резюме

Вражаюче зростання індустрії сервісу, що спостерігалося в останні кілька десятиліть у всіх розвинених країнах, значною мірою стало результатом сприятливої економічної ситуації. Сьогодні конкуренція сильно зросла, і це зумовило необхідність більш аналітичного і стратегічного підходу, забезпечити який може тільки маркетингове планування.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетингове середовище ; маркетингове планування ; підприємницька структура ; сфера послуг ; фірми-початківці
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 14:52
Останні зміни: 14 Лист 2024 14:52
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6689

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу