Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування товарної політики підприємства

Шмагайло, К. О., Лаврова-Манзенко, О. О. (2023) Формування товарної політики підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 149-151.

[img] Text
zbirnik_mat-149-151.pdf

Download (406kB)

Резюме

у сучасних умовах для здійснення успішної діяльності підприємств важлива детально розроблена та продумана товарна політика. В цілому, удосконалення товарної політики підприємства сприяє підвищенню ефективності їхньої діяльності та конкурентоспроможності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ринковий успіх ; маркетингова діяльність ; товарна політика ; конкурентоспроможність
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 14:48
Останні зміни: 14 Лист 2024 14:48
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6688

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу