Шмагайло, К. О., Лаврова-Манзенко, О. О. (2023) Формування товарної політики підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 149-151.
Text
zbirnik_mat-149-151.pdf Download (406kB) |
Резюме
у сучасних умовах для здійснення успішної діяльності підприємств важлива детально розроблена та продумана товарна політика. В цілому, удосконалення товарної політики підприємства сприяє підвищенню ефективності їхньої діяльності та конкурентоспроможності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Ринковий успіх ; маркетингова діяльність ; товарна політика ; конкурентоспроможність |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 14:48 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 14:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6688 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |