Шкляр, Ю. А., Уманська, В. Г. (2023) Маркетингові дослідження діяльності підприємства та розробка конкурентних переваг. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 146-148.
Text
zbirnik_mat-146-148.pdf Download (409kB) |
Резюме
Конкуренція «за умовами продажу» включає різні способи просування товарів для залучення покупців, а саме: збільшення терміну гарантійного обслуговування; застосування технік мікромаркетингу; використання автоматизованих торгових систем; надання кредитів споживачам на придбання продукції та інших пільг; використання прийомів бенчмаркінгу; зміна властивостей існуючої продукції; продаж продукції, характеристики якої призводять до зниження витрат і водночас цін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингові дослідження ; метод бенчмаркінгу ; конкуренти ; інформованість покупця ; якість продукту ; доступність товарів ; технічна підтримка ; ефективність торгового персоналу |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 14:44 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 14:44 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6687 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |