Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетингові дослідження діяльності підприємства та розробка конкурентних переваг

Шкляр, Ю. А., Уманська, В. Г. (2023) Маркетингові дослідження діяльності підприємства та розробка конкурентних переваг. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 146-148.

[img] Text
zbirnik_mat-146-148.pdf

Download (409kB)

Резюме

Конкуренція «за умовами продажу» включає різні способи просування товарів для залучення покупців, а саме: збільшення терміну гарантійного обслуговування; застосування технік мікромаркетингу; використання автоматизованих торгових систем; надання кредитів споживачам на придбання продукції та інших пільг; використання прийомів бенчмаркінгу; зміна властивостей існуючої продукції; продаж продукції, характеристики якої призводять до зниження витрат і водночас цін.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетингові дослідження ; метод бенчмаркінгу ; конкуренти ; інформованість покупця ; якість продукту ; доступність товарів ; технічна підтримка ; ефективність торгового персоналу
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 14:44
Останні зміни: 14 Лист 2024 14:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6687

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу