Уманська, В. Г., Ястремська, О. В. (2023) Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 135-13.
Text
zbirnik_mat-135-138.pdf Download (418kB) |
Резюме
Проблема конкурентного тиску торговельних мереж на постачальників продуктів харчування та інших товарів залишається невирішеною і загрожує функціонуванню виробників, які відчувають брак обігових коштів. Ухвалений Україною на початку 2022 року курс на вступ до Європейського Союзу і робота щодо імплементації українського законодавства до норм Європейської співдружності подає надію на позитивне вирішення проблеми в напрямі захисту прав товаровиробників. Створення передумов для дотримання всіма учасниками ринку правил чесної конкуренції призведе до розвитку виробників продуктів харчування, продовольчого ринку в цілому та економіки в цілому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | торговельні мережі ; постачальники ; імплементаці українського законодавства ; товаровиробники |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 14:39 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 14:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6686 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |