Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства

Уманська, В. Г., Ястремська, О. В. (2023) Маркетингові дослідження конкурентів торговельного підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 135-13.

[img] Text
zbirnik_mat-135-138.pdf

Download (418kB)

Резюме

Проблема конкурентного тиску торговельних мереж на постачальників продуктів харчування та інших товарів залишається невирішеною і загрожує функціонуванню виробників, які відчувають брак обігових коштів. Ухвалений Україною на початку 2022 року курс на вступ до Європейського Союзу і робота щодо імплементації українського законодавства до норм Європейської співдружності подає надію на позитивне вирішення проблеми в напрямі захисту прав товаровиробників. Створення передумов для дотримання всіма учасниками ринку правил чесної конкуренції призведе до розвитку виробників продуктів харчування, продовольчого ринку в цілому та економіки в цілому.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: торговельні мережі ; постачальники ; імплементаці українського законодавства ; товаровиробники
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 14:39
Останні зміни: 14 Лист 2024 14:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6686

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу