Сікачина, А. Г., Костогриз, В. Г. (2023) Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 130-133.
Text
zbirnik_mat-130-133.pdf Download (412kB) |
Резюме
Маркетинг грає ключову роль у забезпеченні конкуренто-спроможності підприємства. Він дозволяє компанії не тільки визначити свої цілі та переваги, але й визначити, яким чином досягти успіху на ринку, ураховуючи конкурентівта потреби споживачів. Він має бути адаптованим до змін у середовищі та ринкових умов для того, щоб забезпечити сталість розвитку та підтримку конкурентної переваги протягом тривалого часу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг ; конкурентоспроможність підприємства ; потреби споживачів ; ринкові умови |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 13:37 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 13:37 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6685 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |