Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу

Сікачина, А. Г., Костогриз, В. Г. (2023) Формування конкурентних переваг підприємства у маркетингу. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 130-133.

[img] Text
zbirnik_mat-130-133.pdf

Download (412kB)

Резюме

Маркетинг грає ключову роль у забезпеченні конкуренто-спроможності підприємства. Він дозволяє компанії не тільки визначити свої цілі та переваги, але й визначити, яким чином досягти успіху на ринку, ураховуючи конкурентівта потреби споживачів. Він має бути адаптованим до змін у середовищі та ринкових умов для того, щоб забезпечити сталість розвитку та підтримку конкурентної переваги протягом тривалого часу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетинг ; конкурентоспроможність підприємства ; потреби споживачів ; ринкові умови
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 13:37
Останні зміни: 14 Лист 2024 13:37
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6685

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу