Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетинг екоорієнтованого підприємства

Семиз, Д. С., Радзіховська, Ю. М. (2023) Маркетинг екоорієнтованого підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 129-130.

[img] Text
zbirnik_mat-129-130.pdf

Download (401kB)

Резюме

Ефективний екомаркетинг сприяє формуванню свідомої та відповідальної споживчої культури, що не тільки сприяє збереженню довкілля, а й сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств на ринку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Зелений маркетинг ; екоорієнтований маркетинг ; споживча культура ; збереження довкілля
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2024 13:33
Останні зміни: 14 Лист 2024 13:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6684

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу