Семиз, Д. С., Радзіховська, Ю. М. (2023) Маркетинг екоорієнтованого підприємства. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 129-130.
Text
zbirnik_mat-129-130.pdf Download (401kB) |
Резюме
Ефективний екомаркетинг сприяє формуванню свідомої та відповідальної споживчої культури, що не тільки сприяє збереженню довкілля, а й сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств на ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Зелений маркетинг ; екоорієнтований маркетинг ; споживча культура ; збереження довкілля |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2024 13:33 |
Останні зміни: | 14 Лист 2024 13:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6684 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |