Лаврова-Манзенко, О. О., Манзенко, Є. В. (2023) Малобюджетний маркетинг для малого бізнесу. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р. с. 258-260.
Text
zbirnik_mat-258-260.pdf Download (408kB) |
Резюме
В статті говориться, що якщо представники малого бізнесу ретельніше придивляться до своїх найбільш успішних конкурентів, то ймовірно, виявиться, що ці підприємства розробили та системно реалізують комплекс послідовних та взаємопов’язаних малобюджетних маркетингових заходів: розвиток контенту, промоакції, автоматизація та цифровізація частини власних активностей. Кожне мале підприємство може стати більш цікавим для власного споживача правильно ідентифікувавши його у цифровому середовищі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг ; малий бізнес ; конкуренти ; промоакції ; автоматизація ; цифровізація |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лист 2024 12:40 |
Останні зміни: | 13 Лист 2024 12:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6683 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |