Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування стратегій маркетингу на торгівельному підприємстві

Селезень, А., Радзіховська, Ю. М. (2023) Формування стратегій маркетингу на торгівельному підприємстві. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 126-129.

[img] Text
zbirnik_mat-126-129.pdf

Download (480kB)

Резюме

Стратегічний маркетинг у торгівлі − це процес, що здійснюється торговим підприємством з ринковою орієнтацією на досягнення економічних та фінансових показників, що перевищують середньоринкові, за допомогою здійснення комплексу заходів у рамках маркетингової стратегії спрямованості з надання торгових послуг вищої якості, ніж у конкурентів. Стратегія торгового підприємства, що ефективно здійснюється, повинна ґрунтуватися на глибокому знанні ринку, а її реалізація − на відповідному комплексі заходів проникнення ринку, забезпеченні збуту. У сфері торгівлі, як і у будь-якому виді підприємництва, стратегія управління розвитком підприємства повинна включати такі основні компоненти, як задоволення попиту споживачів, досягнення економічно прийнятного обсягу прибутку. При цьому ресурсні можливості підприємства повинні задовольняти потребам, що складаються, на торговельні та супутні їм послуги.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетинг ; підприємство ; маркетинг у торгівлі ; управління розвитком підприємства
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лист 2024 12:35
Останні зміни: 13 Лист 2024 12:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6682

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу