Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку

Мазур, Ю. С., Бутко, Н. В. (2023) Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 122-123.

[img] Text
zbirnik_mat-122-123.pdf

Download (399kB)

Резюме

Для повного задоволення потреб споживачів, фірма має посилити свою маркетингову активність на цільових сегментах ринку. Таке посилення неможливе без своєчасної діагностики ефективності комплексу маркетингу, раціональності використання маркетингового потенціалу фірми.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Задоволення потреб споживачів ; маркетингова активність ; я маркетинговий потенціал фірми
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лист 2024 12:30
Останні зміни: 13 Лист 2024 12:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6681

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу