Мазур, Ю. С., Бутко, Н. В. (2023) Маркетингові дослідження ефективності діяльності фірми на конкурентному ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 122-123.
|
Text
zbirnik_mat-122-123.pdf Download (399kB) |
Резюме
Для повного задоволення потреб споживачів, фірма має посилити свою маркетингову активність на цільових сегментах ринку. Таке посилення неможливе без своєчасної діагностики ефективності комплексу маркетингу, раціональності використання маркетингового потенціалу фірми.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Задоволення потреб споживачів ; маркетингова активність ; я маркетинговий потенціал фірми |
| Теми: | Економічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 13 Лист 2024 12:30 |
| Останні зміни: | 13 Лист 2024 12:30 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6681 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




