Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Дослідження маркетингової діяльності підприємства – основний показник успіху на ринку

Солопа, А. А., Костогриз, В. Г. (2023) Дослідження маркетингової діяльності підприємства – основний показник успіху на ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 83-86.

[img] Text
zbirnik_mat-83-86.pdf

Download (427kB)

Резюме

Бути успішним на сучасному ринку означає керувати тенденціями, що з'являються, і приймати їх, а також розробляти стратегії для використання можливостей, що відкриваються. Це вимагає постійної обізнаності про ринкові зміни, інноваційних експериментів та готовності йти на розумний ризик.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Маркетингові дослідження ; маркетинг ; керування тенденціями ; ринкові зміни ;інноваційні експерименти ; розумний ризик
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лист 2024 12:11
Останні зміни: 13 Лист 2024 12:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6680

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу