Солопа, А. А., Костогриз, В. Г. (2023) Дослідження маркетингової діяльності підприємства – основний показник успіху на ринку. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 83-86.
Text
zbirnik_mat-83-86.pdf Download (427kB) |
Резюме
Бути успішним на сучасному ринку означає керувати тенденціями, що з'являються, і приймати їх, а також розробляти стратегії для використання можливостей, що відкриваються. Це вимагає постійної обізнаності про ринкові зміни, інноваційних експериментів та готовності йти на розумний ризик.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингові дослідження ; маркетинг ; керування тенденціями ; ринкові зміни ;інноваційні експерименти ; розумний ризик |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лист 2024 12:11 |
Останні зміни: | 13 Лист 2024 12:11 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6680 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |