Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств

Костогриз, В. Г., Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня. с. 66-69.

[img] Text
zbirnik_mat-66-69.pdf

Download (623kB)

Резюме

Ринок роздрібних продажів щорічно зростає та здатен динамічно реагувати на негативні виклики сьогодення. Компоненти маркетингового середовища потребують надійної, своєчасної та точної інформації, що вимагає систематичних маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі, тобто як загальних, так і специфічних методів отримання достатньої інформації,що дозволить прийматиефективні управлінські рішення у роздрібній торгівлі та бути конкурентним на ринку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: ринок роздрібних продажів ; маркетингове середовище ; систематичні маркетингові дослідження
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лист 2024 12:06
Останні зміни: 13 Лист 2024 12:06
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6679

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу