Костогриз, В. Г., Шепель, А. Б. (2023) Особливості маркетингових досліджень роздрібних підприємств. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня. с. 66-69.
Text
zbirnik_mat-66-69.pdf Download (623kB) |
Резюме
Ринок роздрібних продажів щорічно зростає та здатен динамічно реагувати на негативні виклики сьогодення. Компоненти маркетингового середовища потребують надійної, своєчасної та точної інформації, що вимагає систематичних маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі, тобто як загальних, так і специфічних методів отримання достатньої інформації,що дозволить прийматиефективні управлінські рішення у роздрібній торгівлі та бути конкурентним на ринку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | ринок роздрібних продажів ; маркетингове середовище ; систематичні маркетингові дослідження |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лист 2024 12:06 |
Останні зміни: | 13 Лист 2024 12:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6679 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |