Біленький, Я. В., Бутко, Н. В. (2023) Маркетингове ціноутворення на підприємстві: теоретичний аспект. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 10-12.
Text
zbirnik_mat-10-12.pdf Download (523kB) |
Резюме
Маркетингове ціноутворення є невід'ємною частиною стратегії підприємства та грає ключову роль у досягненні успіху на ринку. В сучасних умовах глобалізації та зростаючої конкуренції підприємствам важливо бути гнучкими та розуміти, що цінова політика не може бути сталою, а повинна адаптуватися до змін у споживчих вимогах. По-перше, для досягнення успіху на ринку важливо зрозуміти цільову аудиторію. Встановлення цін повинно базуватися на цих знаннях та враховувати психологічні та економічні фактори, які впливають на споживачів. По-друге, важливо постійно аналізувати конкурентне середовище та цінову політику конкурентів. Це допоможе визначити конкурентоспроможність підприємства та приймати обґрунтовані рішення щодо цінових стратегій. По-третє, підприємствам важливо бути готовими до змін та адаптувати цінову політику відповідно до ринкових умов. Гнучкість у ціноутворенні дозволить підприємству залишатися конкурентоспроможним та досягати бажаних фінансових показників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингове ціноутворення ; підприємство ; бойові дії ; сучасний бізнес ; ціноутворення ; руйнування інфраструктури ; міграція робочої сили |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лист 2024 12:00 |
Останні зміни: | 13 Лист 2024 12:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6678 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |