Білик, В. В., Іванченко, В. О. (2021) Перспективні інструменти маркетингових комунікацій. Norwegian Journal of development of the International Scienc (№ 62). с. 6-8.
Text
9_Білик.pdf Download (530kB) |
Резюме
У представленій статті висвітлено основні сучасні форми маркетингових комунікаційкотрі доповнено різними видами нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій, встановлено їх характеристики та особливості, Автором здійснено характеристику новітніх інструментів,виділено основні тенденції розвитку маркетингових комунікації та сформульовано перспективні їх напрямки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг ; маркетингові комунікації ; нетрадиційні інструменти маркетингових комунікацій ; інтернет ; мережа ; споживач ; товар |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 13:43 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 13:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6645 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |