Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту

Білик, В. В., Чернявська, О., Войнікова, А. (2022) Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№ 6). с. 184-189. ISSN 2307-5740

[img] Text
1_стаття_2022.pdf

Download (438kB)
Офіційний URL: https://orcid.org/0000-0002-1809-0804

Резюме

В статті встановлено послідовність процесу формування туристичного продукту, що, за думкою авторів, охоплює визначення попиту та пропозиції на туристичному ринку; визначення функціональних особливостей продукту; генерація та відбір ідей; формування стратегії і тактики вироблення туристичного продукту; розроблення маркетингової стратегії реалізації продукту на туристичному ринку; ринкове тестування; оцінювання економічної і соціальної ефективності; корегувальні дії, модифікація продукту; впровадження продукту на туристичний ринок. Авторами виявлено основні чинники, що формують цінність для споживачів туристичного продукту, а також наведено порівняльну характеристику ключових ролей менеджменту та маркетингу в процесі формування туристичного продукту. Особливу увагу авторами зосереджено на розробці комплексу маркетингу в сфері туризму, який відрізняється від існуючих підходів тим, що охоплює як внутрішні елементи, так і зовнішні.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: туристичний продукт ; формування туристичного продукту ; управління ; маркетинговий підхід ; комплекс маркетингу
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Жов 2024 13:16
Останні зміни: 16 Жов 2024 13:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6640

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу