Білик, В. В., Чернявська, О., Войнікова, А. (2022) Маркетинговий підхід до управління формуванням туристичного продукту. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№ 6). с. 184-189. ISSN 2307-5740
Text
1_стаття_2022.pdf Download (438kB) |
Резюме
В статті встановлено послідовність процесу формування туристичного продукту, що, за думкою авторів, охоплює визначення попиту та пропозиції на туристичному ринку; визначення функціональних особливостей продукту; генерація та відбір ідей; формування стратегії і тактики вироблення туристичного продукту; розроблення маркетингової стратегії реалізації продукту на туристичному ринку; ринкове тестування; оцінювання економічної і соціальної ефективності; корегувальні дії, модифікація продукту; впровадження продукту на туристичний ринок. Авторами виявлено основні чинники, що формують цінність для споживачів туристичного продукту, а також наведено порівняльну характеристику ключових ролей менеджменту та маркетингу в процесі формування туристичного продукту. Особливу увагу авторами зосереджено на розробці комплексу маркетингу в сфері туризму, який відрізняється від існуючих підходів тим, що охоплює як внутрішні елементи, так і зовнішні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | туристичний продукт ; формування туристичного продукту ; управління ; маркетинговий підхід ; комплекс маркетингу |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 13:16 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 13:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6640 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |