Федоренко, О. Д., Ковтун, Н. О. (2024) Трансформація зовнішнього іміджу Президента України В. Зеленського в умовах пономасштабного вторгнення. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика, Т. 35 (№2Ч.2). с. 270-276.
Text
16.pdf Download (327kB) |
Резюме
У статті здійснено спробу дослідити один із ключових складників іміджу політичного лідера, зокрема зовнішній образ Президента України, що є комунікативним інструментом упливу на цільову аудиторію як усередині країни, так і у світі. Зосереджено увагу насамперед на трансформації одягу та фізичних рис Володимира Зеленського до і під час повномасштабного вторгнення росії в Україну на платформі «YouTube» та на сторінці лідера в соціальній мережі «Facebook». У розвідці окреслено ключові зовнішні маркери, що є засобами важливих меседжів громадянам нашої країни та всьому світу. Створення позитивного іміджу є нині важливим для політика, оскільки це зумовлює його взаємодію з аудиторією. Сформований образ відтворює інтереси як людей, так і лідера, і намагається поєднати їх. Окреслене питання є нині актуальним, оскільки грамотно створений імідж допомагає політику здобути довіру електорату та ввійти у владні кола з метою управління державою. На особливу увагу заслуговує питання формування успішного образу політичного лідера в українських реаліях. Зовнішній імідж лідера країни робить шлях до електорату простішим і зрозумілішим, оскільки він отримує найбільш виразні аспекти такого образу, зокрема через зовнішню атрибутику. Основна комунікативна функція іміджу – полегшити аудиторії сприйняття інформації про політика, проєктуючи ті його характеристики, що вважають найкращими в конкретному середовищі й часі, та надалі підготувати підґрунтя для формування установки вибору саме цього лідера. Побудова успішного іміджу полягає здебільшого не в наділенні політика неіснуючими характеристиками та створенні ідеального образу, а в розвиткові його реальних особливостей і позитивних якостей, на які очікують маси. Вдало сформований зовнішній імідж політичного лідера є дуже ефективною саморекламою, оскільки допомагає йому порозумітися з людьми, завоювати їхню довіру в непростий час, надіслати світу важливі меседжі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | імідж ; різновиди іміджу ; політичний імідж ; зовнішній образ ; складники зовнішнього іміджу |
Теми: | Масова комунікація Військова справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 09:35 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 09:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6635 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |