Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Fashion-контент у соціальній мережі «Інстаграм»

Бондаренко, Т. Г. (2020) Fashion-контент у соціальній мережі «Інстаграм». Мовознавчий вісник: збірник наукових праць (Ч. 29). с. 78-86.

[img] Text
1.pdf

Download (9MB)

Резюме

Статтю присвячено дослідженню fashion-контенту, представленого в соціальній мережі «Інстаграм». З’ясовано термінологійну сутність термінів «fashion-контент», «fashion-блогінг», «fashion-блогер» та суміжних понять. Досліджено сучасні тенденції розвитку fashion-блогінгу на прикладі дописів найбільш популярних в Україні fashion-блогерів. Проаналізовано практику створення модних дописів у соцмережевому просторі, зосереджено увагу на лінгвальних особливостях функціювання fashion-контенту в інстаграмі. Наголошено, що сучасний fashionконтент у соціальних мережах представлений авторськими роздумами, які поєднують текстові повідомлення, візуальний ряд, коментарі до опублікованих дописів. Основне призначення fashionблогів – висвітлювати модне й стильне життя, рекламувати товари, послуги, пропонувати користувачам певні дії, як-от відвідування виставок, показів мод, різних івентів, маркетингових заходів, подорожування та ін. Серед тематичних векторів виокремлено інформування про останні події в індустрії моди, рекомендації щодо одягу, косметики, аксесуарів, розповіді про торгові марки, бренди, останні тенденції розвитку світу моди та ін. Схарактеризовано тематичну лексику, що слугує маркером модного дискурсу: назви одягу; взуття; аксесуарів; кольорів; торгових брендів; стилю; особливостей крою; імен кутюр’є, дизайнерів, зірок шоубізнесу тощо. Зафіксовано частотну групу слів із розмовного стилю мови, а також сленгові й жаргонні одиниці, що наближають автора блогу до своєї аудиторії. Унаслідок змістового аналізу окреслено узагальнений соціально-демографічний профіль fashion-блогерів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: fashion-дискурс, fashion-контент, fashion-журналістика, fashion-медіа ; fashion-блогінг ; fashion-блогер ; тематична лексика
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 16 Жов 2024 06:04
Останні зміни: 16 Жов 2024 06:04
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6622

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу