Бондаренко, Т. Г. (2020) Fashion-контент у соціальній мережі «Інстаграм». Мовознавчий вісник: збірник наукових праць (Ч. 29). с. 78-86.
Text
1.pdf Download (9MB) |
Резюме
Статтю присвячено дослідженню fashion-контенту, представленого в соціальній мережі «Інстаграм». З’ясовано термінологійну сутність термінів «fashion-контент», «fashion-блогінг», «fashion-блогер» та суміжних понять. Досліджено сучасні тенденції розвитку fashion-блогінгу на прикладі дописів найбільш популярних в Україні fashion-блогерів. Проаналізовано практику створення модних дописів у соцмережевому просторі, зосереджено увагу на лінгвальних особливостях функціювання fashion-контенту в інстаграмі. Наголошено, що сучасний fashionконтент у соціальних мережах представлений авторськими роздумами, які поєднують текстові повідомлення, візуальний ряд, коментарі до опублікованих дописів. Основне призначення fashionблогів – висвітлювати модне й стильне життя, рекламувати товари, послуги, пропонувати користувачам певні дії, як-от відвідування виставок, показів мод, різних івентів, маркетингових заходів, подорожування та ін. Серед тематичних векторів виокремлено інформування про останні події в індустрії моди, рекомендації щодо одягу, косметики, аксесуарів, розповіді про торгові марки, бренди, останні тенденції розвитку світу моди та ін. Схарактеризовано тематичну лексику, що слугує маркером модного дискурсу: назви одягу; взуття; аксесуарів; кольорів; торгових брендів; стилю; особливостей крою; імен кутюр’є, дизайнерів, зірок шоубізнесу тощо. Зафіксовано частотну групу слів із розмовного стилю мови, а також сленгові й жаргонні одиниці, що наближають автора блогу до своєї аудиторії. Унаслідок змістового аналізу окреслено узагальнений соціально-демографічний профіль fashion-блогерів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | fashion-дискурс, fashion-контент, fashion-журналістика, fashion-медіа ; fashion-блогінг ; fashion-блогер ; тематична лексика |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 06:04 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 06:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6622 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |