Білик, В. В., Шпильовий, В. А., Шпильова, В. О., Кравчик, Ю. В., Гарафонова, О. І. (2022) Проблемні аспекти та перспективні напрями вдосконалення системи інтернет-маркетингу суб’єктів сфери споживчих послуг. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 7 (№ 2). с. 146-155.
Text
2.pdf Download (591kB) |
Резюме
У статті вказано на актуальність формування та реалізації політики розвитку системи Інтернетмаркетингу підприємства, зокрема суб’єктів, які спеціалізуються на наданні споживчих послуг. Наведено результати соціологічного дослідження серед споживачів послуг щодо кількості та якості цифрових комунікаційних каналів, у тому числі тих, якими споживачі послуг користуються, їх задоволеності рівнем та якістю цифрових маркетингових комунікацій підприємств, перспективних засобів цифрових маркетингових комунікацій, переваг застосовуваних інструментів Інтернет-маркетингу. Наведено результати експертного опитування керівників та фахівців суб’єктів господарювання, які надають споживчі послуги з метою ідентифікації безпосереднього інструментарію Інтернет-маркетингу, який застосовується ними. Визначено специфіку застосовуваного підприємствами інструментарію Інтернетмаркетингу. Здійснено факторний аналіз щодо важливості застосування інструментарію Інтернетмаркетингу підприємств та наведено його результати. Розроблено методико-прикладну модель формування продукту для Інтернет-маркетингу підприємства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингова політика ; Інтернет-маркетинг ; цифрові комунікації ; маркетинг-мікс ; сфера послуг |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Бардадим Олег Валерійович |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 10:07 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 10:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6620 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |