Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах

Цапок, О. М. (2020) Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. с. 135-137.

[img] Text
19.pdf

Download (642kB)

Резюме

Опосередкована реклама в копірайтерських текстах становить непряме, контекстуально природне згадування певного об’єкта реклами, що є ефективним способом впливу на цільову аудиторію. Для її поширення копірайтери успішно використовують адаптовані під рекламні цілі журналістські жанри й публікують матеріали у форматі промостатті, сторітелінгу, іміджевого інтерв’ю, подорожнього нарису та замітки. Розміщення таких матеріалів в Інтернет може маркуватися відповідно до норм законодавства про рекламу або з певним порушенням цих норм для посиленого вуалювання рекламних відомостей.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Опосередкована реклама ; копірайтерські тексти ; цільова аудиторія ; промостатті ; сторітелінг ; іміджеве інтерв’ю ; подорожній нарис ; замітки.
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Жов 2024 13:39
Останні зміни: 15 Жов 2024 13:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6616

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу