Цапок, О. М. (2020) Жанрове представлення опосередкованої реклами в копірайтерських матеріалах. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. с. 135-137.
Text
19.pdf Download (642kB) |
Резюме
Опосередкована реклама в копірайтерських текстах становить непряме, контекстуально природне згадування певного об’єкта реклами, що є ефективним способом впливу на цільову аудиторію. Для її поширення копірайтери успішно використовують адаптовані під рекламні цілі журналістські жанри й публікують матеріали у форматі промостатті, сторітелінгу, іміджевого інтерв’ю, подорожнього нарису та замітки. Розміщення таких матеріалів в Інтернет може маркуватися відповідно до норм законодавства про рекламу або з певним порушенням цих норм для посиленого вуалювання рекламних відомостей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Опосередкована реклама ; копірайтерські тексти ; цільова аудиторія ; промостатті ; сторітелінг ; іміджеве інтерв’ю ; подорожній нарис ; замітки. |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 13:39 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 13:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6616 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |