Цапок, О., Агавердієва, Т. (2022) Соціальні мережі як запотребувані платформи для диверсифікації контенту сучасних онлайн-медіа. Матеріали ІI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії» 31 грудня 2022 року. с. 60-62.
Text
27.pdf Download (3MB) |
Резюме
В статті говориться, що тим онлайн-медіа, які функціонують у сучасному просторі, варто зосереджуватись саме на взаємодії зі своєю аудиторією через майданчики в соціальних мережах. Оскільки такий вид інформування читачів дає змогу поширювати свої публікації на різні верстви населення, які навіть не є цільовою аудиторією видання. Світові тенденції на ринку медіа вже давно диктують осучаснені правила розвитку засобів масової інформації, зосереджуючи увагу на просуванні саме через соціальні мережі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Соціальні мережі ; дописувачі ; інстаграм, фейсбук, телеграм, мережа «TikTok» ; комунікаційно-інформаційний простір ; засоби масової інформації |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 11:51 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 11:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6610 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |