Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Промостаття як форма непрямої реклами

Цапок, О. М. (2020) Промостаття як форма непрямої реклами. Збірник матеріалів ХХХII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 30 Листопад, 2020. с. 1-5.

[img] Text
28.pdf

Download (315kB)

Резюме

Промостаття – це ефективна форма подання непрямої, або опосередкованої, реклами про ті чи ті об’єкти, що має на меті в ненав’язливому стилі позиціонувати їх і вплинути на думку аудиторії, зацікавлюючи її та м’яко спонукаючи до подальшого вибору цих об’єктів. Для цього автори ефективно адаптують традиційні журналістські жанри – інформаційні, аналітичні та художньо-публіцистичні. За метою подання латентної рекламної інформації промостатті доцільно диференціювати на чотири різновиди – інформативні, переконувальні, нагадувальні та підтримувальні. Попри опосередкований характер реклами в цих матеріалах, щоб уникнути проблем із законом, їх слід належно маркувати, аби не вводити в оману споживача.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Реклама ; журналістські жанри ; латентна рекламна інформація ; споживач
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Жов 2024 11:38
Останні зміни: 15 Жов 2024 11:38
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6608

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу