Цапок, О. М. (2020) Промостаття як форма непрямої реклами. Збірник матеріалів ХХХII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. 30 Листопад, 2020. с. 1-5.
Text
28.pdf Download (315kB) |
Резюме
Промостаття – це ефективна форма подання непрямої, або опосередкованої, реклами про ті чи ті об’єкти, що має на меті в ненав’язливому стилі позиціонувати їх і вплинути на думку аудиторії, зацікавлюючи її та м’яко спонукаючи до подальшого вибору цих об’єктів. Для цього автори ефективно адаптують традиційні журналістські жанри – інформаційні, аналітичні та художньо-публіцистичні. За метою подання латентної рекламної інформації промостатті доцільно диференціювати на чотири різновиди – інформативні, переконувальні, нагадувальні та підтримувальні. Попри опосередкований характер реклами в цих матеріалах, щоб уникнути проблем із законом, їх слід належно маркувати, аби не вводити в оману споживача.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Реклама ; журналістські жанри ; латентна рекламна інформація ; споживач |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Жов 2024 11:38 |
Останні зміни: | 15 Жов 2024 11:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6608 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |