Надточій, О. Л. (2022) Акаунт політика в соціальних мережах як засіб комунікації з аудиторією. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції ( Львів, 18-19 жовт. 2022 р.). с. 152-155.
Text
36.pdf Download (589kB) |
Резюме
Соціальні мережі – це специфічне середовище, яке дозволяє політику активно комунікувати з уже наявними прихильниками і здобувати нових; доступно та оперативно доносити до аудиторії свої думки та ідеї; демонструвати обізнаність у новітніх технологіях; розуміти поточні суспільні тенденції та тренди; миттєво відстежувати реакцію аудиторії за допомогою систем зворотного зв’язку; швидко реагувати на виклики опонентів чи проблеми електорату; знаходити актуальні шляхи для якісних змін та коригувань своєї діяльності; залучати до свого акаунту молодь, яка є потенційним електоратом; максимально наблизитися до аудиторії, встановивши з нею особистий контакт; перейти від традиційної вертикальної моделі комунікації до більш продуктивної горизонтальної. Саме тому останнім часом найбільш дієвим засобом політичного впливу в інтернеті є комунікація з аудиторією через ведення політичними діячами сторінок у різних соціальних мережах, які мають потенціал в аспекті формування власне політики, політичного дискурсу та політичної участі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Соціальні мережі ; Push-стратегія ; Pull- стратегія ; мережева стратегія ; соціальні веб-сервісіви ; комунікації ; політики і соціальні мережі ; акаунт політика |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 13:16 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 13:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6597 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |