Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу

Ковтун, Н. О., Комишна, Т. В. (2020) Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.). с. 140-143.

[img] Text
40.pdf

Download (258kB)

Резюме

У матеріалах про попередження поширення коронавірусної інфекції у світі переважають аргументована, ціннісно-зорієнтована, заклична стратегії та стратегія формування емоційного настрою. Питання використання комунікативних стратегій у соціальній рекламі нині набуває особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: комунікативна стратегія ; соціальна реклама ; скрайбінг
Теми: Масова комунікація
Медицина, ОБЖ
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Жов 2024 12:15
Останні зміни: 14 Жов 2024 12:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6590

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу