Ковтун, Н. О., Комишна, Т. В. (2020) Типи комунікативних стратегій впливу в соціальній рекламі про поширення коронавірусу. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.). с. 140-143.
|
Text
40.pdf Download (258kB) |
Резюме
У матеріалах про попередження поширення коронавірусної інфекції у світі переважають аргументована, ціннісно-зорієнтована, заклична стратегії та стратегія формування емоційного настрою. Питання використання комунікативних стратегій у соціальній рекламі нині набуває особливої актуальності та потребує докладного студіювання, що і стане предметом наших наступних наукових розвідок.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | комунікативна стратегія ; соціальна реклама ; скрайбінг |
| Теми: | Масова комунікація Медицина, ОБЖ |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 14 Жов 2024 12:15 |
| Останні зміни: | 14 Жов 2024 12:17 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6590 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




