Ковтун, Н., Лисак, А. (2022) Інструменти формування HRбренду. Матеріали XLVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. с. 98-100.
Text
43.pdf Download (1MB) |
Резюме
Мета статті – проаналізувати специфіку використання різноманітних інструментів HR-брендингу в практиці міжнародних, загальноукраїнських й регіональних брендів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | брендинг ; бізнес ; HR-бренд ; бренди й компанії ; торгівельна марка ; торгівельний знак |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 11:00 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6588 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |