Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Інструменти формування HRбренду

Ковтун, Н., Лисак, А. (2022) Інструменти формування HRбренду. Матеріали XLVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. с. 98-100.

[img] Text
43.pdf

Download (1MB)

Резюме

Мета статті – проаналізувати специфіку використання різноманітних інструментів HR-брендингу в практиці міжнародних, загальноукраїнських й регіональних брендів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: брендинг ; бізнес ; HR-бренд ; бренди й компанії ; торгівельна марка ; торгівельний знак
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Жов 2024 11:00
Останні зміни: 14 Жов 2024 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6588

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу