Погрібна, О. О., Надточій, О. Л., Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Навчальний матеріал]
Повний текст не доступний з цього репозиторію.Резюме
У посібнику висвітлено особливості рекламної та PR-діяльності державних та бізнесових структур. Посібник складається з трьох розділів: «Інформаційно-промоційна робота організацій», «Рекламна діяльність організацій», «Копірайтинг». Це зумовлено специфікою роботи пресслужб, які часто виконують інформаційну, рекламну та PR-функції. До кожної теми запропоновано питання для самоконтролю та перелік практичних завдань. Посібник розраховано на здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» денної та заочної форм навчання.
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Рекламна та pr-діяльність ; організації ; копірайтинг ; рекламна діяльність організацій ; інформаційно-промоційна робота |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Жов 2024 09:58 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 09:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6584 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |