Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб.

Погрібна, О. О., Надточій, О. Л., Цапок, О. М. (2024) Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. [Навчальний матеріал]

Повний текст не доступний з цього репозиторію.

Резюме

У посібнику висвітлено особливості рекламної та PR-діяльності державних та бізнесових структур. Посібник складається з трьох розділів: «Інформаційно-промоційна робота організацій», «Рекламна діяльність організацій», «Копірайтинг». Це зумовлено специфікою роботи пресслужб, які часто виконують інформаційну, рекламну та PR-функції. До кожної теми запропоновано питання для самоконтролю та перелік практичних завдань. Посібник розраховано на здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Цифрові медіа, рекламні та PR-комунікації» денної та заочної форм навчання.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Неконтрольовані ключові слова: Рекламна та pr-діяльність ; організації ; копірайтинг ; рекламна діяльність організацій ; інформаційно-промоційна робота
Теми: Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Жов 2024 09:58
Останні зміни: 14 Жов 2024 09:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6584

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу