Назаренко, С. А., Матюшенко, Н. Р. (2023) Теоретичні аспекти комунікацій підприємства: сутність, функції та їх основні типи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023». с. 330-332.
Text
Збірник Родзинка_2023-330-332.pdf Download (699kB) |
Резюме
Комунікації — це потік інформації, яка потрібна людям для виконання роботи та вирішення міжособистісних питань. Важливість концепції комунікації в менеджменті важко переоцінити, адже через спілкування та передачу інформації здійснюються майже всі процеси діяльності підприємства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Комунікації ; потік інформації ; менеджмент ; спілкування ; діяльність підприємства |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 10 Жов 2024 10:54 |
Останні зміни: | 10 Жов 2024 10:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6564 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |