Pohribna, O. O., Nadtochii, O. L. (2024) Features of advertising and promotional activities of literary agencies in Ukraine (Особливості рекламно-промоційної діяльності літературних агенцій в Україні). "Scientific notes of V. I. Vernadsky Taurida National University", Series: "Philology. Journalism", 2 (2). с. 264-269. ISSN 27104656
Text
44.pdf Download (328kB) |
Резюме
Статтю присвячено вивченню особливостей діяльності літературних агенцій в Україні. На основі аналізу наукової літератури й джерельної бази дослідження потрактовано сутність поняття «літературна агенція» – це організація, яка є посередником між авторами й видавцями та організаторами книжкових форумів/фестивалів. Встановлено, що літагентами є фахівці, які розуміють тенденції видавничого ринку, обізнані зі спеціалізацією окремих видавництв за різними критеріями (жанровими, віковими та ін.), знають вимоги до авторських оригіналів і синопсису, правила оформлення супровідних документів для видання книги з урахуванням дотримання авторських прав. Особливо актуальними ці питання є для просування молодих авторів і для співпраці з іноземними видавництвами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Літературна агенція ; літературний агент ; автор ; видавництво ; реклама ; промоція |
Теми: | Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Погрібна Олена Олександрівна |
Дата внесення: | 04 Жов 2024 11:53 |
Останні зміни: | 04 Жов 2024 11:56 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6506 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |