Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв

Погрібна, О. О. (2023) Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(11)). с. 277-300. ISSN 2616-7948

[img] Text
274311

Download (5kB)

Резюме

У статті проаналізовано особливості соціальних мереж як потужного ін-струмента в інформаційно-промоційній роботі видавництв, які з кожним ро-ком усе більше приділяють увагу PR-діяльності, насамперед в інтернеті. Дослі-джено сторінки провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Ос-нови», «Кальварія», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук») у фейсбуці, інстаграмі, ютубі, твіттері, тіктоці, телеграмі та пінтересті.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інформаційно-промоційна робота видавництва ; PR-діяль-ність ; соціальні мережі ; фейсбук ; інстаграм ; ютуб ; твіттер ; тікток ; телеграм ; пінтерест
Теми: Журналістика
Масова комунікація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Погрібна Олена Олександрівна
Дата внесення: 04 Жов 2024 11:45
Останні зміни: 04 Жов 2024 11:48
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6504

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу