Погрібна, О. О. (2023) Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(11)). с. 277-300. ISSN 2616-7948
Text
274311 Download (5kB) |
Офіційний URL: https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(11).2023.2797...
Резюме
У статті проаналізовано особливості соціальних мереж як потужного ін-струмента в інформаційно-промоційній роботі видавництв, які з кожним ро-ком усе більше приділяють увагу PR-діяльності, насамперед в інтернеті. Дослі-джено сторінки провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Ос-нови», «Кальварія», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук») у фейсбуці, інстаграмі, ютубі, твіттері, тіктоці, телеграмі та пінтересті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інформаційно-промоційна робота видавництва ; PR-діяль-ність ; соціальні мережі ; фейсбук ; інстаграм ; ютуб ; твіттер ; тікток ; телеграм ; пінтерест |
Теми: | Журналістика Масова комунікація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Користувач, що депонує: | Погрібна Олена Олександрівна |
Дата внесення: | 04 Жов 2024 11:45 |
Останні зміни: | 04 Жов 2024 11:48 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6504 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |