Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Специфіка формування особистого бренду фрилансера на платформі «Upwork» та в соцмережі «Linkedin»: компаративний аналіз

Ковтун, Н. О., Шинкаренко, Ю. В. (2024) Специфіка формування особистого бренду фрилансера на платформі «Upwork» та в соцмережі «Linkedin»: компаративний аналіз. Обрії друкарства (1(15)). с. 188-201. ISSN 2522-1078

Повний текст не доступний з цього репозиторію.
Тип елементу : Стаття
Користувач, що депонує: Ковтун Н.О.
Дата внесення: 04 Жов 2024 11:44
Останні зміни: 04 Жов 2024 11:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6498

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу