Бондар, В. (2023) Роль іміджу в забезпеченні ринкового успіху підприємства. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. : Є. Кирилюк (голова)[та ін.]., Т. 27 (№ 3-4). с. 104-111. ISSN 2707-5036
Text
373-376-PB-104-111.pdf Download (792kB) |
Резюме
У статті розкрито проблему високої конкуренції на ринку товарів та послуг, наголошено на важливості створення позитивного іміджу компанії для привертання клієнтів та завоювання ринкової частки. Розглядаються зовнішні та внутрішні фактори, емоційне забарвлення, стратегічне управління та використання новітніх технологій при формуванні іміджу компанії. Розкрито роль як позитивного, так і негативного іміджу на підприємстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Імідж ; підприємство ; лояльність ; бізнес ; успіх ; ринок ; управління ; репутація ; маркетинг ; споживач ; реклама ; авторитет ; комунікація ; клієнт ; конкурентоспроможність |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 23 Лип 2024 13:42 |
Останні зміни: | 23 Лип 2024 13:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6435 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |