Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Стратегічне планування в маркетингу

Яценко, О., Бутко, Н. (2023) Стратегічне планування в маркетингу. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. : Є. Кирилюк (голова)[та ін.], Т. 27 (№ 3-4). с. 60-68. ISSN 2707-5036

[img] Text
373-376-PB-60-68.pdf

Download (795kB)

Резюме

У статті розкрито процеси, які лежать в основі стратегічного маркетингового планування. Починаючи з цілісного розуміння важливості стратегічного маркетингу в сучасному бізнес-контексті, вивчається шлях ринкового суб'єкта: від визначення цілей компанії до їх ефективного досягнення. Визначено, що зовнішній аналіз (PESTEL) дає цілісне уявлення про динаміку ринку, конкурентне середовище, психологічний аспект споживачів і нові технологічні тенденції. Підкреслюється важливість аналізу ринку, який виходить за межі простої статистики. SWOT аналіз позиціонується як фундаментальний інструмент для інтроспективної оцінки, водночас схвалюється включення сучасних структур, таких як OGSM (Objective Goals Strategies Measures) і OKR (Objectives and Key Results), для збагачення формулювання стратегії. В основі дискурсу лежить обґрунтування необхідності переходу від постановки цілей до формулювання стратегії. Дослідження наголошує на необхідності SMART-цілей – конкретних, вимірних, досяжних, конкретних, вимірних, досяжних, актуальних і прив'язаних до часу. В умовах швидко мінливих ринкових умов підкреслюється важливість постійного моніторингу, заснованого на ключових показниках ефективності в режимі реального часу і повторюваних стратегіях. Стратегічний маркетинг розглядається не як статичний захід, а як динамічний процес, який постійно розвивається і зумовлює використання адаптивності й далекоглядності в стратегічних ініціативах компаній.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Стратегічний маркетинг ; маркетингове планування ; цілі компанії ; PESTEL ; аналіз ринку ; SWОТ-аналіз ; OGSM ; OKR ; SMART цілі ; формулювання стратегії ; ключові показники ефективності
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 23 Лип 2024 13:28
Останні зміни: 23 Лип 2024 13:29
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6433

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу