Герасимова, І. В., Герасімова, Н. Є. (2023) Психологічні аспекти темпоритмічних порушень мовлення у дітей. Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (№ 12). с. 694-706. ISSN 2786-5274
Text
12(26) Наукові інновації (1)-695-706.pdf Download (394kB) |
Резюме
Метою статті є висвітлення результатів аналітичного огляду проблеми взаємозумовленої залежності між рівнями сформованості мовленнєвих засобів та комунікативних навичок дитини. Порушення темпоритміки мовлення (заїкуватість), як свідчать статистичні дані, є одним із поширених, тривалих мовленнєвих порушень у дітей. Воно характеризується складним симптомокомплексом та у ряді випадків невисокою ефективністю корекції. Виникаючи у період найактивнішого формування мовленнєвої діяльності (2-6 років), заїкуватість обмежує комунікативні можливості дитини, спотворює формування особистості, ускладнює соціальну адаптацію. Заїкуватість у дітей частіше проявляється на складному в лексичному та граматичному плані мовленнєвому матеріалі, в емоційно значущих ситуаціях спілкування, а недорозвинення мовних засобів не тільки ускладнює формування комунікативних умінь та навичок, а й посилює мовну симптоматику в цілому.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Заїкуватість ; комунікативні навички ; мовлення ; мовленнєві засоби ; мовленнєве спілкування |
Теми: | Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Квіт 2024 09:10 |
Останні зміни: | 15 Квіт 2024 09:10 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6229 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |