Герасімова, Н. Є. (2014) Історичний екскурс у теоретико-методологічні передумови розуміння сутності внутрішньоособистісних конфліктів. Монографія. с. 111-141.
|
Text
каф.монограф.-111-141.pdf Download (625kB) |
Резюме
Про сам внутрішньоособистісний конфлікт можна говорити як про такий стан особистості, при якому існує яскраво виражене протиріччя між значимими мотивами, цілями, цінностями, обопільна реалізація яких у певний момент неможлива через приблизно однакову силу й значимість. Джерелом конфлікту виступає складний взаємозалежний процес взаємодії чинників середовища й особливостей індивіда. Іншими словами, стан конфлікту виникає при визначеному суб'єктивно значимому сполученні особистісних особливостей індивіда й факторів середовища, які впливають на нього. До критеріїв внутрішньоособистісних конфліктів студентів доцільно віднести спеціальні показники когнітивної, емоційної та поведінкової сфер, а також дані про порушення оптимального рівня адаптації особистості із середовищем. У процесі адаптації відбувається активний творчий пошук, осмислення важливих виховних проблем, вироблення найбільш адекватних способів дії. Отже, поряд з об’єктивними чинниками, що визначають загальний напрям адаптації молодих спеціалістів і специфічними для конкретного середовища, є такі, дія яких проявляється крізь функціонування адаптуючого середовища, наявність і відсутність яких залежить від нього.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Внутрішньоособистісний конфлікт ; студенти ; адаптація ; індивід ; фактор середовища |
| Теми: | Психологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 12 Квіт 2024 08:57 |
| Останні зміни: | 12 Квіт 2024 08:57 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6217 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




