Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методологічні засади корекції та профілактики тривожності студентів ВНЗ

Герасимова, І. В. (2006) Методологічні засади корекції та профілактики тривожності студентів ВНЗ. Вища школа України: проблеми модернізації навчально-виховного процесу. с. 118-120.

[img] Text
28.pdf

Download (261kB)

Резюме

В статті говориться про те,що є всі підстави вважати, що внутрішні та зовнішні чинники певною мірою впливають на активізацію та прискорення процесу адаптації студентів-першокурсників до нових умов навчання. Тому питання дослідження та попередження тривожності у них вимагає не лише теоретичного, але й практичного вирішення.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Вища освіта ; якісна підготовка; майбутній фахівець ; професійна діяльність ; здібності ; потреби ; поведінковий компонент кожного на основі принципів гуманізму, демократизму, визначення пріо
Теми: Психологічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 10 Квіт 2024 13:48
Останні зміни: 10 Квіт 2024 13:48
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6175

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу