Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв

Погрібна, О. О. (2023) Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1 (11)). с. 277-300. ISSN 2617-1244

[img] Text
view/279718

Download (77kB)
Офіційний URL: http://ukrinfospace.knukim.edu.ua/index

Резюме

У статті проаналізовано особливості соціальних мереж як потужного інструмента в інформаційно-промоційній роботі видавництв, які з кожним роком усе більше приділяють увагу PR-діяльності, насамперед в інтернеті. Досліджено сторінки провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Основи», «Кальварія», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук») у фейсбуці, інстаграмі, ютубі, твіттері, тіктоці, телеграмі та пінтересті. Акцентовано на перевагах соцмереж, їх можливостях для промоційної діяльності видавництва: підвищувати впізнаваність бренду, створювати й підтримувати позитивний імідж і репутацію; презентувати читачам книжкову продукцію, знайомити їх з авторами й командою видавництва (редакторами, перекладачами, дизайнерами, верстальниками, ілюстраторами); належним чином інформувати свої цільові аудиторії (медіа, владу, партнерів-видавців, інтернет-книгарні, читачів), залучати потенційну аудиторію; безпосередньо комунікувати зі своїми читачами, швидко отримувати від них зворотний зв’язок (перегляди, вподобайки, коментарі, поширення), вивчати інтереси й читацькі вподобання підписників; застосовувати значну кількість рекламних інструментів на всіх етапах редакційно-видавничого процесу, знайомити читача з процесом творення книги тощо. У статті на основі проведеного дослідження запропоновано класифікацію контенту на сторінках видавництв у соціальних мережах: 1. рекламний (комерційний), 2. корисний, 3. інформаційний, 4. інтерактивний, 5. розважальний (фановий), 6. репутаційний (брендинговий). Кожен тип контенту проілюстровано різними видами повідомлень. Крім того, проаналізовано особливості продукування повідомлень для різних соцмереж, ураховуючи формат інформацій (можливість публікувати різні за розміром тексти, відео, фотографії, інфографіку тощо) та читацьку аудиторію (віковий критерій). Стаття репрезентує правила модерування сторінок, ураховуючи досвід провідних видавництв України.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Соціальні мережі ; промоційна робота видавництв ; PR-діяльність ; Інтернет ; українські видавництва ; медіа ; влада ; партнери-видавці ; інтернет-книгарні ; читачі
Теми: Масова комунікація
Видавнича справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Користувач, що депонує: Погрібна Олена Олександрівна
Дата внесення: 09 Квіт 2024 07:50
Останні зміни: 09 Квіт 2024 07:55
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6157

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу