Лаврова-Манзенко, О. О. (2023) Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маткетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару. Агросвіт (№ 20). с. 86-91.
Text
Уманська В.Г. Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємст на маркетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару.pdf Download (847kB) |
Резюме
В статті розглянуто сутність витрат на маркетингові дослідження підприємства як складової витрат на збут. Здійснено розмежування даних категорій на рівні синтетичного та аналітичного обліку з метою нівелювання негативних наслідків помилок у фінансовій та податковій звітності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | аудит ; облік ; витрати ; збут ; маркетингові дослідження ; ціна |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Лют 2024 13:53 |
Останні зміни: | 19 Лют 2024 13:57 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5985 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |