Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маткетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару

Лаврова-Манзенко, О. О. (2023) Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємств на маткетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару. Агросвіт (№ 20). с. 86-91.

[img] Text
Уманська В.Г. Методичні аспекти обліку і аудиту витрат підприємст на маркетингові дослідження як складової кінцевої ціни товару.pdf

Download (847kB)

Резюме

В статті розглянуто сутність витрат на маркетингові дослідження підприємства як складової витрат на збут. Здійснено розмежування даних категорій на рівні синтетичного та аналітичного обліку з метою нівелювання негативних наслідків помилок у фінансовій та податковій звітності.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: аудит ; облік ; витрати ; збут ; маркетингові дослідження ; ціна
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 19 Лют 2024 13:53
Останні зміни: 19 Лют 2024 13:57
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5985

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу