Скалько, А. В., Босецька, Н. Г. (2023) Впровадження інноваційних технологій у готельно-ресторанному підприємстві під час пандемії. Туризм і гостинність: cтан, проблеми, перспектив : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18 травня 2023 р.), м. Черкаси. с. 120-122.
Text
Збирник_ЧНУ_18.05.2023-120-122.pdf Download (449kB) |
Резюме
В статті говориться, що карантин, запроваджений під час пандемії , став поштовхом для запровадження інноваційних програм у готельній та ресторанній індустрії. Підприємці стали розробляти стратегії розвитку для протидії внутрішнім та зовнішнім ризикам. Виділено дві групи стратегій розвитку: стратегії підтримки позитивного іміджу на ринку та стратегії подолання негативних наслідків пандемії Covid-19. Ресторани, що вижили і мають потенціал для процвітання на ринку послуг після пандемії, – це власне ті, хто зумів вчасно визначити нові способи ведення бізнесу, реалізувати інноваційні технології, реалізувати механізми із своїми споживачами а також дбати про своїх працівників.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Карантин ; Covid-19 ; готельна індустрія ; ресторанна індустрія |
Теми: | Економічні науки Медицина, ОБЖ |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2023 13:50 |
Останні зміни: | 06 Черв 2023 13:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5591 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |