Остапцев, Є. Ю., Радченко, О. М. (2023) Нейромаркетинг як інструмент дослідження споживчої поведінки туристів. Туризм і гостинність: cтан, проблеми, перспектив : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18 травня 2023 р.), м. Черкаси. с. 94-97.
Text
Збирник_ЧНУ_18.05.2023-94-97.pdf Download (608kB) |
Резюме
Нейромаркетинг – міждисциплінарна галузь, яка поєднує неврологію, психологію, маркетинг і дослідження поведінки споживачів. Для отримання всебічного розуміння поведінки споживачів у туристичній галузі рекомендується застосовувати цілісний маркетинговий підхід, який поєднує дані нейромаркетингу з іншими методами дослідження. Крім того, існують етичні міркування, пов'язані з використанням нейронаукових методів у маркетингу. Забезпечення згоди учасників, конфіденційності та безпеки даних – найважливіші аспекти, які необхідно враховувати в будь-якому нейромаркетинговому дослідженні за участю людей. Незважаючи на переваги нейромаркетингу, в світовому туризмі він знаходиться на ранніх стадіях, в даний час здебільшого переважають традиційні маркетингові інструменти для просування послуг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Нейромаркетинг у туризмі ; нейрофідбек ; брендинг і позиціонування ; реклама та комунікація ; персоналізація та кастомізація |
Теми: | Економічні науки Фізкультура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2023 13:29 |
Останні зміни: | 06 Черв 2023 13:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5585 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |