Дроботова, М. В. (2023) Створення і реалізація туристичного іміджу України. Туризм і гостинність: cтан, проблеми, перспектив : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18 травня 2023 р.), м. Черкаси. с. 70-74.
Text
Збирник_ЧНУ_18.05.2023-70-74.pdf Download (519kB) |
Резюме
Основним маркетинговим інструментарієм популяризації країни і формування туристичного іміджу є брендинг. Брендинг займає ключову позицію у формуванні ціннісних засад державного маркетингу як системи скоординованих та узгоджених дій держави щодо просування основних бренд продуктів, серед яких і туристичні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Туристичнмй імідж ; Україна ; брендинг ; державна маркетингова політика ; туризм |
Теми: | Економічні науки Фізкультура і спорт |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Черв 2023 10:29 |
Останні зміни: | 06 Черв 2023 10:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5580 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |