Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Створення і реалізація туристичного іміджу України

Дроботова, М. В. (2023) Створення і реалізація туристичного іміджу України. Туризм і гостинність: cтан, проблеми, перспектив : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (18 травня 2023 р.), м. Черкаси. с. 70-74.

[img] Text
Збирник_ЧНУ_18.05.2023-70-74.pdf

Download (519kB)

Резюме

Основним маркетинговим інструментарієм популяризації країни і формування туристичного іміджу є брендинг. Брендинг займає ключову позицію у формуванні ціннісних засад державного маркетингу як системи скоординованих та узгоджених дій держави щодо просування основних бренд продуктів, серед яких і туристичні.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Туристичнмй імідж ; Україна ; брендинг ; державна маркетингова політика ; туризм
Теми: Економічні науки
Фізкультура і спорт
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Черв 2023 10:29
Останні зміни: 06 Черв 2023 10:29
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5580

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу