Сіденко, Ю. О., Стасько, О. Г., Франчук, О. Ю. (2019) Методологія та результативність глибинного пізнання перинатальної символіки у процесі активного cоціально-психологічного пізнання (АСПП). ТеоріЯ і практика сучасної психології, 2 (5). с. 133-137.
Text
Стаття Сіденко_Стасько_Франчук (1).pdf Download (795kB) |
Резюме
Статтю присвячено дослідженню актуальної теоретико-методологічної проблеми – пошуку шляхів глибинного пізнання психологічного змісту перинатальної символіки, яка опредметнена засобами репрезентації майбутніх психологів у груповому психокорекційному процесі активного соціально-психологічного пізнання (АСПП). Ця наукова робота здійснена у психодинамічній парадигмі, яка своєю чергою синтезує психоаналітичний, феноменологічний, гуманістичний та інші підходи до пізнання психіки суб’єкта. Висвітлення кількісних результатів дослідження підтверджує, що діагностико-корекційний процес у групах АСПП відкриває суб’єкту можливості для саморозвитку, усвідомити смислові аспекти конфліктогенності власної психіки, особливо ті, які породжені фіксаціями перинатального періоду, і реконструювати відповідну енергію у прогресивному векторі (із «мортідо» у «лібідо»).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Символ ; свідоме ; несвідоме ; самопрезентація ; психокорекція |
Теми: | Психологічні науки |
Підрозділи: | Психологічний факультет |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Квіт 2023 08:20 |
Останні зміни: | 13 Квіт 2023 08:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5452 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |