Сметенко, Ю. С., Лут, О. А. (2021) Впровадження ігрових форм як засіб розвитку пізнавальної активності учнів на уроках з хімії. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 594-596.
Text
2021_rodzinkа-594-596.pdf Download (599kB) |
Резюме
Гра для дітей – це їх спосіб та сприйняття власного життя, у якому процес самовиховання надзвичайно активний та має високу результативність. Важливою умовою отриманого результату при застосуванні навчальних ігор є правильне визначення їх проведення у структурі уроку: наприклад, під час актуалізації опорних знань учнів на початку уроку, під час формування відповідних умінь або в разі повторення чи вивчення нової теми. Бажано, щоб навчальна гра базувалась на вже раніше здобутих знань учня на попередніх уроках.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Гра ; учні ; уроки хімії ; актуалізація опорних знань |
Теми: | Природничі науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Квіт 2023 12:54 |
Останні зміни: | 06 Квіт 2023 12:54 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5433 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |