Бабій, А. В., Лут, О. А. (2021) Використання елементів інтерактивних технологій навчання на уроках хімії під час формування компетентностей учнів. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 593-594.
Text
2021_rodzinkа-593-594.pdf Download (572kB) |
Резюме
Запровадження компетентнісного підходу в поєднанні з інтерактивними методами навчання в практику роботи школи є необхідним і важливим, оскільки дозволяє вирішити проблемні моменти, які виникають у багатьох учнів при опануванні значного обсягу теоретичної підготовки до уроку, подолати відчуття страху, невпевненості в собі та розкрити широкий горизонт власного внутрішнього потенціалу, який не може реалізуватись без розвитку модифікації методів і форм навчання, систематичного оновлення цілей навчання, моніторингу результативності компетентнісного навчально- виховного процесу. І найголовніше, вчитель повинен сам реалізовувати і розуміти сутність компетентнісного підходу у власній професійній діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Формування особистості учня ; швидкі опитування ; групов навчання ; компетентнісний підхід ; власна професійна діяльність ; інтерактивні технології ; уроки хімії |
Теми: | Природничі науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Квіт 2023 12:41 |
Останні зміни: | 06 Квіт 2023 12:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5432 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |