Котляренко, Д. Є., Ткаченко, А. В. (2021) Загальні підходи до організації інтегрованого уроку «Моделювання задач з електрики у середовищі Рython» у 9 класі. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. с. 583-584.
Text
2021_rodzinkа-583-584.pdf Download (727kB) |
Резюме
Мета таких уроків - навчити учнів застосовувати знання у різних сферах практичної діяльності. У процесі підготовки та реалізації інтегрованого уроку з теми «Моделювання задач з електрики у середовищі Python» беруть участь вчителі фізики та інформатики. Вони готують навчальний матеріал згідно календарно-тематичного планування і комбінують його у логічному взаємозв’язку. Нами для розробки такого інтегрованого уроку було обрано дві теми: «Електровимірювальні прилади» (фізика) та «Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в одному з вивчених програмних середовищ» (інформатика), які учні вивчають у першому семестрі 9-го класу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Інтегровані уроки ; учні загальноосвітньої школи ; вчитель фізики ; вчитель інформатики ; 9-й клас |
Теми: | Фізико-математичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Квіт 2023 12:21 |
Останні зміни: | 06 Квіт 2023 12:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5430 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |